Hastane Yöneticisi Doğan, Hizmetleri Anlattı
Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi yöneticisi Fatih Doğan, hastanede yapılan hizmetler
hakkında yazılı bir açıklama yaptı.
Doğan, Adıyaman Üniversitesi Eğitim
ve Araştırma Hastanesi tüm çalışanları ile doktorundan temizlik personeline
kadar insan sağlığının her değerden üstün olduğunun bilinci ile yedi gün yirmi
dört saat teknolojinin tüm imkânlarını kullanarak Adıyaman halkına hak ettiği
en profesyonel sağlık hizmetini sunmak için canla başla çalıştığını bildirdi.
Adıyaman?da verilen sağlık
hizmetlerinin bir çok il?e örnek teşkil edecek boyutlarda verildiğini anlatan
Doğan, şöyle konuştu:
?Değerli halkımız bilmelidir ki 4
hizmet binamızda Sağlık Bakanlığının bizlere öngördüğü personel sayısı ile
hizmetlerimize bu güne kadar aralıksız devam edilmiştir. Çok modern olarak
tasarlanan 400 yataklı hastane binamızda eklerimizden başlanarak taşınma
işlemlerine geçilmiş ve taşınma sırasında hasta ve hasta yakınlarının hiçbir
konuda mağduriyet yaşamamaları adına tıbbi cihaz, ilaç, yataklı servis
hizmetleri, poliklinik hizmetleri, acil müdahale hizmetleri, temizlik
hizmetleri, yemek hizmetleri, danışma ve yönlendirme hizmetleri, güvenlik
hizmetleri, otopark hizmetleri ve daha birçok alanda gerekli tüm düzenlemeler
yapılmış ve taşınma süreci ile ilgili hiçbir sorun yaşanmamıştır. Yeni hizmet
binamızın da hizmete girmesi ile birlikte halkımıza güvenli, temiz, rahat ve
huzurlu bir ortamda sağlığın tüm gereklerini yerine getirerek en kaliteli
hizmeti tüm çalışanlarımızla birlikte sunmayı görev bilerek yolumuza devam edeceğiz.
Ayrıca taşınma sürecinde hastanemize başvuran hasta ve hasta yakınlarının da
güler yüzleri ve aldıkları sağlık hizmetlerinden dolayı memnuniyeti bizleri
daha güzel hizmetler verme yolunda motive etmiştir?
Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi, Merkez hastane, 3 ek bina ve sahra olmak üzere 5 ayrı
hastane ile daha önceki dönemde hizmet vererek çalıştığını hatırlatan Doğan,
personel kaynaklarının sınırlı olması, çok merkezli çalışma düzeni ve hizmetin
24 saat aralıksız devam etmesinin sunulan sağlık hizmetinin kalitesinde
azalmaya neden olduğuna dikkat çekti.
Adıyaman?da Bakanlığın planladığı
400 yataklı hastanenin tamamlanması ile beraber tüm branşların yer aldığı bir
sağlık kompleksi oluşturulduğunu aktaran Doğan, şunları kaydetti:
?Mevcut hastanelerin yeni hastaneye
taşınma sürecinde sağlık hizmet birimlerinin düzeninin değişmesi ile beraber
verilen sağlık hizmeti her gün daha iyi hale gelmektedir.
Mevcut hastanenin mimari yapısı ve hastanenin yaklaşık 84 bin m2 kapalı alanı nedeniyle hastalarımızın ve personelin bir taşınma süreci geçirdiğini biliyoruz. Ancak verilen sağlık hizmetleri her gün daha iyi hale gelmektedir. Taşınma süreci henüz devam ederken, şu anda 400 yataklı Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi?nde tam teşekküllü 17 adet ameliyathane 45 en üst (3. seviye) düzey yoğun bakım yatağı, 15 tane (2. seviye) ara yoğun bakım yatağı, 6 adet KVC yoğun bakım yatağı, yanık ünitesi, yara bakım ünitesi, diyaliz ünitesi, palyatif bakım ünitesi gibi özellikli birimler hizmete başlamıştır. Ayrıca daha önce tek anjiyo ünitesi kalp rahatsızlığı olan hastalar için 2?ye çıkarıldı. Yeni anjiyo ünitesi ile beraber radyoloji biriminde anjiyoyu kullanmaya başlayacaktır. Yapılan değerlendirmelerde denk hastanelere göre düşük hasta sevk oranı, hasta memnuniyet anketleri, verilen sağlık hizmetini ve kalitesinin iyi olduğu ve her gün daha iyiye gittiğini göstermektedir. Hastanemizde hizmet veren bazı branş dallarında hekim sayıları yetersiz olmakla beraber personelin ve hekimlerin fedakarca çalışmaları hizmette devamlılığı sağlamaktadır. Radyoloji ünitesinde hekim sayısı yetersiz olmakla beraber normal ultrason randevu süresi 20-30 gün arasına kadar düşürülmüştür.
15 Haziran 2015 tarihinden
itibaren Acil Servisimizin de hizmet vermeye başlaması ile beraber 400 yataklı
Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi tüm alanları ile tam
kapasite hizmet vermeye başlayacaktır. Hastanemizde hastalarımızın birden çok
polikliniğe başvurarak zaman ve maddi kayıp olmasından dolayı yapılan çalışmalar
ile poliklinik danışmanlık hizmeti kurulmuş olup, örnek çalışma olarak bakanlık
karnelerinde değerlendirmeye alınmışlar. Hastalarımızın doğru hekimden en iyi
sağlık hizmetini almaları için yapılan projeler uygulamaya konmuş ve
ülkemizdeki diğer hastaneler bunları örnek uygulama olarak değerlendirip
uygulanmaktadır. Sağlık hizmetlerinin kendi içinde gelişmelere açık, sürekli
yenilenen ve gelişen bir hizmet birimi olup en iyinin sürekli olarak değiştiği
bir hizmet alanıdır. Bizler de bu durumun bilincinde olarak hastalarımıza her
gün daha iyisini sunmak için durmadan çalışmaktayız. Hastalarımızın,
vatandaşlarımızın ve kendi dinamiklerimizin önerilerini değerlendirerek
verebilecek en iyi sağlık hizmeti için tüm olanakları kullanmaktadır?
İlk Yorumu Yap