Matematik Öğrenimini Kolaylaştıran Proje
Adıyaman Üniversitesi
Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 3. sınıf
öğrencileri, eğitim gördükleri "Topluma Hizmet Uygulamaları? dersi
kapsamında Adıyaman Özel İdare İlköğretim Okulunda "Matematik
Koridoru" adlı bir proje gerçekleştirdi.
Öğretmen adayları,
Adıyaman Özel İdare İlköğretim Okulu öğrencilerine matematiği sevdirmek ve
eğlenceli bir şekilde öğrenmelerine yardımcı olmak amacıyla okulun
koridorlarını matematik formül ve sembolleri ile donattı. Koridorun zemine Pi
sayısı ile yapılan işlemler, denklemler, sayı doğrusu, koordinat sistemi gibi
birçok matematik işlemi yazdı. Böylelikle öğrenciler koridorda yürürken
kendilerini matematik işlemlerinin arasında buluyor.
23 Mayıs 2014
tarihinde Adıyaman Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Seyit Temir, Eğitim
Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sebahattin Arıbaş, Dersin Koordinatörü Yrd. Doç. Dr.
SerbayDuran, Eğitim Fakültesi Öğretim Üyeleri ve Özel İdare İlköğretim Okulu
Müdürü Suphi Turhan?ın katılımı ile "Matematik Koridoru" projesinin
açılışı gerçekleştirildi.
Açılışta konuşan
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Seyit Temir, şunları ifade etti: ?Matematik
sevmekle başlar ve beyin gücüdür. Matematik Programı öğrencilerimiz, matematik
dersini sevdirerek öğretmek, çocukların ilgisini matematiğe çekmek ve matematik
yoluyla eğlenmelerini sağlamak amacıyla matematiksel unsurları okulun duvar ve
koridorlarına büyük bir ustalıkla işlediler. Çocuklarımız, matematik eğitiminde
bu koridordan ziyadesiyle istifade edeceklerdir. Bu anlamlı çalışmalarından
ötürü öğrencilerimizi tebrik ediyorum.?
Özel İdare
İlköğretim Okulu Müdürü Suphi Turhan ise ?Matematik Koridoru? projesinin
okullarında hayata geçirilmesinden duyduğu memnuniyeti ifade ederek Rektör
Yardımcımız Sayın Prof. Dr. Seyit Temirve Eğitim Fakültesi Öğretim Üyeleri ile
Matematik Programı öğrencilerine teşekkür etti.
İlk Yorumu Yap