AKEDAŞ artık e-Devlet’te
AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü
Medine Tanış, "Tüketicilerimiz artık e-Devlet üzerinden; bireysel ve tüzel
kişi abonelik başvuruları, abonelik fesih işlemleri, ödeme bilgileri sorgulama,
borç bilgileri sorgulama işlemlerini gerçekleştirerek zamandan tasarruf
edebilirler" dedi.
AKEDAŞElektrik Perakende Satış A.Ş. tüketicilerine
daha iyi hizmet verebilmek için her geçen gün gelişen teknolojiye uyum
sağlamaya ve bu yeniliklerle tüketicileri için online hizmet ağını genişletmeye
devam ediyor.
AKEDAŞ Tüketici İşlem Merkezlerine başvuruda bulunmaya
gerek kalmadan mesafeli satış sözleşmesi ile abonelik başvuru işlemlerini e
-Devlet üzerinden dakikalar içerisinde gerçekleştirmek artık çok kolay.
Son iki yıldır dünya olarak yaşamaya devam ettiğimiz
pandemi sürecinde de dijital kanallarını aktif olarak kullanan ve
tüketicilerine bulundukları yerden hizmet vermeyi amaçlayarak bu doğrultuda
çalışmalarına devam eden AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş., e-Devlet
üzerinden gerçekleştirilebilecek bu yeni işlemlerle yine tüketicilerini
düşünüyor. Tüketicilerinin zamanının değerinin her zaman bilincinde olan ve
bundan tasarruf edebilmeleri için bütün kolaylıkları yakından takip eden AKEDAŞ
Elektrik Perakende Satış A.Ş. dijitale verdiği önemi de her fırsatta
vurguluyor.
Tüketicileri yakından ilgilendiren yeniliklerle ilgili
bir açıklama yapan AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü Medine
Tanış, e-Devlet sistemindeki güncelleme ile birlikte tüketicilerin
yararlandıkları dijital sistemin alanının genişlediğini belirtti.
Daha önce tüketicilerin kullanımına sunulan hizmetlere
ek tüketicilerin zamandan kazanabileceği birçok işlemin e devlet menüsüne
eklendiğini belirten Medine Tanış; “Bilindiği üzere koronavirüs tehdidi tüm
hızıyla sürüyor. Koronavirüs iş ve yaşam alışkanlıklarımızda kalıcı
değişikliklere yol açtı. Bu değişim dijital dünyanın gelişimini daha da
hızlandırdı. AKEDAŞ Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak bu süreçte hem
tüketicilerimizin hem de çalışanlarımızın sağlığını düşünerek tüm dijital
kanallarımızı aktif bir şekilde kullandık. Sosyal medya ve kurumsal web sitemiz
üzerinden birçok yeniliği tüketicilerimizin kullanımına sunduk.
Tüketicilerimize, Tüketici İşlem Merkezine gelmeden, birçok hizmeti dijital
kanallar üzerinden de alabileceklerini gösterdik.” dedi.
Çağımızda dijital kanalları aktif olarak
kullanabilmenin ne kadar önemli olduğuna değinen Tanış, sözlerine şu şekilde
devam etti:
“e-Devlet platformunda tüketicilerimiz bireysel abonelik başvurusu, abone fesih başvurusu gerçekleştirebiliyor, ödeme ve borç bilgilerini sorgulayabiliyorlardı. Getirilen güncelleme için yoğun bir şekilde çalışarak tüketicilerimizin -e-Devlet üzerinden ulaşabilecekleri işlem ağını genişlettik. Tüketicilerimize çok büyük kolaylık sağlayacak olan mesafeli satış sözleşmesini uygulamaya alarak abonelik başvuru sürecini online kanallara taşıdık. E-Devlet üzerinden gerçekleştirilen bu güncellemeler için büyük eforla çalışarak tüketicilerimize bu hizmeti sunan 3. şirket olduk. Tüketicilerimiz artık e-Devlet üzerinden; bireysel ve tüzel kişi abonelik başvuruları, abonelik fesih işlemleri, ödeme bilgileri sorgulama, borç bilgileri sorgulama işlemlerini gerçekleştirerek zamandan tasarruf edebilirler. Tüketicilerimiz e-Devlet sistemine giriş yaparak belirttiğimiz bu işlemleri rahatça ve güvenle gerçekleştirebilirler.”
İlk Yorumu Yap