Şan, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Görüştü
Şan, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Görüştü
AK Parti Adıyaman Milletvekili ve TBMM Başkanlık Divan Katip Üyesi İshak Şan, AK Parti'nin Sapanca'da düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi.
Görüşmenin ardından açıklamada bulunan Milletvekili İshak Şan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kendilerini kabul etmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti.
Şan, yaptığı paylaşımda, "Sapanca'daki 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a nazik kabulleri için zat-ı devletlerine hem kendi adıma hem de tüm Adıyamanlı kardeşlerim adına yürekten teşekkür ediyorum. Cenab-ı Hak değerli büyüğümüze uzun, sağlıklı ömürler nasip eylesin, daima yol göstericimiz olsun." ifadelerini kullandı.
#adıyaman #adıyamanses #adıyamanhaber
İlk Yorumu Yap