Adıyaman'da Asfatl Çalışması Sürüyor
Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt çalışmaları başladı
Adıyaman Belediyesi, 6 Şubat depremlerinde altyapısı hasar gören Hısnı Mansur Caddesi’nde içme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarını tamamladı. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, altyapısı yenilenen caddeyi asfaltla buluşturmak için çalışmalara başladı.
Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere’nin talimatları doğrultusunda kent genelinde sürdürülen alt ve üstyapı çalışmaları aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, kentte önemli ulaşım akslarından Hısnı Mansur Caddesi’nde asfalt hazırlıklarına başlandı.
Sahadaki çalışmaları takip eden Başkan Tutdere, ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı, ardından cadde üzerindeki esnafı ziyaret ederek taleplerini dinledi.
Hısnı Mansur Caddesi’nin kent ulaşımı açısından önemli bir güzergâh olduğunu belirten Başkan Tutdere, “Burası hemşehrilerimizin ulaşımda sıkça kullandığı çok önemli bir aks. AVM’ye, Park Hospital Hastanesi’ne ve 2. Çevre Yolu’na bağlantı sağlayan bu bölgede altyapı çalışmalarımızı tamamladık. İçme suyu, yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarımızı yerleştirdik. Şu anda asfalt için hazırlıklarımızı yapıyoruz. Bugün öğleden sonra burada asfalt serimine başlayacağız. Hastane ve AVM çevresindeki çalışmaları bu şekilde tamamladıktan sonra 3. Çevre Yolu’nun kuzey şeridinde de asfalt serimine başlayacağız.” dedi.
“TÜM GÜCÜMÜZLE SAHADAYIZ, HALKIMIZIN YANINDAYIZ”
Kent genelinde çalışmaların yoğun bir tempoyla sürdüğünü vurgulayan Başkan Tutdere, belediye ekiplerinin mesai mefhumu gözetmeden sahada görev yaptığını ifade etti.
Başkan Tutdere, “Ekiplerimiz ara vermeden, durmaksızın yoğun
bir mesai yürütüyor. Adıyaman’ımız altyapısıyla, üstyapısıyla hak ettiği yere
gelecek. Biz sahadayız, hemşehrilerimizin yanında ve kentimizin hizmetindeyiz.
Bu şehri hep birlikte yeniden ayağa kaldıracağız. Çalışmalarda emek veren tüm
çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Adıyaman’ımız her gün iyileşiyor, her
gün yaralarını bir nebze daha sararak yoluna devam ediyor. Hemşehrilerimiz
müsterih olsun; tüm gücümüzle sahadayız, halkımızın yanındayız.” diye konuştu.
İlk Yorumu Yap