Kürtçe Çağrı Merkezi Hizmeti Kuruldu

Kürtçe Çağrı Merkezi Hizmeti Kuruldu


Adıyaman Belediyesi?nin, hayata geçirdiği Kürtçe çağrı merkezi hizmetiyle vatandaşlar, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikayet başvurusu, arızalı su, sel baskınları gibi birçok hizmete artık bir telefonla kolay ulaşabilirken, Türkçe bilmeyen vatandaşlar için telefonlara bakan Kürtçe bilen operatör hizmeti vermeye başladı.

 

Haftanın 7 günü, kendi personeli ile diğer saatlerde ise belediyenin tüm nöbetçi servisleriyle koordineli bir şekilde hizmet veren Çağrı Merkezi?nde, özel eğitimli 12 kişilik Kürtçe bilen operatörler görev yapıyor.

 

TÜRKÇE-KÜRTÇE TÜM GÖRÜŞMELER KAYIT ALTINA ALINIYOR

 

Çağrı merkezinde vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle Türkçe-Kürtçe yapılan görüşmeler kayıt altına alındığı belirtildi.

 

Adıyaman Belediyesi tarafından kurulan çağrı merkezine vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda hareket ederek, hizmetlerine Kürtçe operatör eklendi.

 

Çağrı Merkezi?nce, her işlem mutlaka sonuçlandırılarak, süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaş geri aranarak bilgilendiriliyor.

 

Çağrı Merkezi?nde, vatandaş memnuniyetinin bilincinde, özel iletişim eğitimi almış ve Kürtçe profesyonel hizmet veren personel görev yapıyor.

 

HALKIN GÜNDELİK İHTİYACI TESPİT EDİLİYOR

 

Çağrı Merkezi?ne gelen başvurular sırasında alınan bilgiler ve bu bilgilerin analiz edilmesi sonucunda, Adıyaman halkının gündelik ihtiyaçları en doğru biçimde tespit ediliyor.

 

Adıyaman Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Bünyesindeki Beyaz Masaya bağlı Çağrı Merkezi vatandaşlara, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikâyet başvurusu gibi birçok hizmete telefonla kolaylıkla ulaşma imkânı sağlıyor.

 

YENİ ÇAĞRI NUMARASI

 

Adıyaman Belediyesi vatandaşın ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla tüm telefon numaralarını tek bir çatı altında toplayarak kurulan Çağrı Merkezine 444 25 02 ? 153 numaralarından ulaşılıyor.

 

12 eğitimli personelin çağrı merkezinde dönüşümlü olarak görev yaptığı ve 24 saat çağrı merkezine vatandaşların ulaşabileceğini ifade eden yetkililer, ?Çağrı Merkezimiz, hızlı çözüm anlayışıyla halkın istek ve şikâyetlerini alıyor, konuları ilgili müdürlüklere ivedilikle ulaştırıp çözüm üretiyor. Ayrıca gelen istek ve şikâyetleri, günlük olarak ilgili birimlere iletiyor. Birimlerden gelen cevaplar doğrultusunda vatandaşı telefonla arayarak, talebi ile ilgili ayrıntılı olarak olumlu veya olumsuz sonuç bilgisi alınıyor? diye konuştular.

İlk Yorumu Yap

Yorum Yap