Kürtçe Çağrı Merkezi Hizmeti Kuruldu
Adıyaman
Belediyesi?nin, hayata geçirdiği Kürtçe çağrı merkezi hizmetiyle vatandaşlar,
belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikayet başvurusu, arızalı
su, sel baskınları gibi birçok hizmete artık bir telefonla kolay ulaşabilirken,
Türkçe bilmeyen vatandaşlar için telefonlara bakan Kürtçe bilen operatör
hizmeti vermeye başladı.
Haftanın 7 günü, kendi
personeli ile diğer saatlerde ise belediyenin tüm nöbetçi servisleriyle
koordineli bir şekilde hizmet veren Çağrı Merkezi?nde, özel eğitimli 12 kişilik
Kürtçe bilen operatörler görev yapıyor.
TÜRKÇE-KÜRTÇE TÜM GÖRÜŞMELER KAYIT
ALTINA ALINIYOR
Çağrı merkezinde
vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim
güvenliği nedeniyle Türkçe-Kürtçe yapılan görüşmeler kayıt altına alındığı
belirtildi.
Adıyaman Belediyesi
tarafından kurulan çağrı merkezine vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda
hareket ederek, hizmetlerine Kürtçe operatör eklendi.
Çağrı Merkezi?nce, her
işlem mutlaka sonuçlandırılarak, süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaş
geri aranarak bilgilendiriliyor.
Çağrı Merkezi?nde,
vatandaş memnuniyetinin bilincinde, özel iletişim eğitimi almış ve Kürtçe
profesyonel hizmet veren personel görev yapıyor.
HALKIN GÜNDELİK İHTİYACI TESPİT
EDİLİYOR
Çağrı Merkezi?ne gelen
başvurular sırasında alınan bilgiler ve bu bilgilerin analiz edilmesi
sonucunda, Adıyaman halkının gündelik ihtiyaçları en doğru biçimde tespit
ediliyor.
Adıyaman Belediyesi
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Bünyesindeki Beyaz Masaya bağlı Çağrı Merkezi
vatandaşlara, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikâyet
başvurusu gibi birçok hizmete telefonla kolaylıkla ulaşma imkânı sağlıyor.
YENİ ÇAĞRI NUMARASI
Adıyaman Belediyesi
vatandaşın ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap
verebilmek amacıyla tüm telefon numaralarını tek bir çatı altında toplayarak
kurulan Çağrı Merkezine 444 25 02 ? 153 numaralarından ulaşılıyor.
12 eğitimli personelin
çağrı merkezinde dönüşümlü olarak görev yaptığı ve 24 saat çağrı merkezine
vatandaşların ulaşabileceğini ifade eden yetkililer, ?Çağrı Merkezimiz, hızlı
çözüm anlayışıyla halkın istek ve şikâyetlerini alıyor, konuları ilgili
müdürlüklere ivedilikle ulaştırıp çözüm üretiyor. Ayrıca gelen istek ve
şikâyetleri, günlük olarak ilgili birimlere iletiyor. Birimlerden gelen
cevaplar doğrultusunda vatandaşı telefonla arayarak, talebi ile ilgili
ayrıntılı olarak olumlu veya olumsuz sonuç bilgisi alınıyor? diye konuştular.
İlk Yorumu Yap