Adıyaman Belediyesi, bünyesinde olan önemli işlemlerin
E-Devlet entegrasyonunun sağladı.
Teknolojiye ve yaşam kalitesini arttıracak projelere
öncülük etmeye devam eden Adıyaman Belediyesi, teknolojiden yararlanarak
vatandaşların hizmete daha çabuk ulaşıp, işlemlerini daha kolay
halledebilmesini sağlamaya devam ediyor.
Adıyaman Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından
yapılan çalışmalar neticesinde, belediyenin hizmet alanları içerisinde bulunan
birçok önemli hizmete artık E-Devlet üzerinden de başvuru yapılabileceği
müjdelendi.
Konu ile ilgili bilgi veren Adıyaman Belediyesi Bilgi
İşlem Müdürü Aşkın Karaaslan, E-Devlette aktif edilecek olan işlemleri şöyle
sıraladı: "Belediyemiz tarafından vatandaşımıza sağlanan hizmetlerden
bazıları için başvurular artık E-Devlet yoluyla da alınabilecek. Bu anlamda;
aboneliğe bağlı arıza başvurular, abonelik sözleşme feshi başvuruları, borç
bilgileri sorgulama, fatura itiraz başvurusu, sayacın tüketim endeks beyanı,
yeni abonelik (abonelik devri/isim değişikliği) başvurusu ve takibi, abonelik
bilgileri sorgulama ve fatura bilgileri sorgulama gibi işlemler için vatandaşlarımız
artık belediyeye kadar yorulmayıp, E-Devlet üzerinden bu başvurularını
gerçekleştirebilecekler."
İlk Yorumu Yap