2015?te 32 Bin 658 Kişinin Sorunu Çözüldü
2015 yılında halk odaklı çalışmalarına yoğunluk veren Adıyaman Belediyesi, Beyaz Masa birimine gelen 32 bin 658 müracaata cevap verdi.
Adıyaman
Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde yer alan Beyaz
Masa birimi 2015 yılında 32 bin 658 müracaata cevap verdi. Yapılan
müracaatların çözüme kavuşmasında yüzde 96.11?lik bir başarı yakalayan Beyaz
Masa, Adıyamanlı vatandaşların çok yorulmadan sorunlarının çözülebildiği bir
birim olarak dikkat çekti.
Özellikle
son yıllarda oldukça faal bir şekilde hizmet veren Adıyaman Belediyesi?nin
Beyaz Masa uygulamasından oldukça memnun olduklarını dile getiren vatandaşlar,
gerek belediye ile ilgili gerekse ilde faaliyet gösteren diğer kurum ve
kuruluşlarla ilgili şikayet, öneri ve sorunların Beyaz Masa aracılığıyla çok
yorulmadan çözüme kavuşturulduğunu dile getirerek, yetkililere teşekkür
ettiler.
2015 yılında Beyaz Masa?ya gelen 32 bin 658 müracaatın 31
bin 388?inin çözüme kavuşturulduğunu, elde edilen başarı oranının ise yüzde
96.11 olarak belirlendiğini dile getiren yetkililer, ?Belediyemiz tarafından,
halkımızın sorunlarının daha çabuk cevap bulup, çözülebilmesi için oluşturulan
Beyaz Masa birimimiz 2015 yılında yoğun bir tempoda çalışmalarını sürdürdü. Birimimize
gelen şikayetlerin yüzde 96.11?i çözüme kavuşturulurken, aralarında
belediyemize bağlı müdürlüklerin dışında bulunan kurumlarla alakalı
şikayetlerinde bulunduğu çözülemeyen yüzde 3. 89?lukmüracaat için alakalı
kurumlarla yada müdürlüklerle irtibata geçilmiştir. Beyaz Masa birimimize gelen
müracaatların büyük oranı belediyemizin Fen İşleri ile Su ve Kanalizasyon
İşleri Müdürlükleriyle alakalı olurken, belediyemiz dışında da en çok müracaat
doğalgaz şirketi ile ilgili oldu? diyerek bilgi verdiler.
Su ve Kanalizasyon
İşleri Müdürlükleriyle alakalı olurken, belediyemiz dışında da en çok müracaat
doğalgaz şirketi ile ilgili oldu? diyerek bilgi verdiler.
İlk Yorumu Yap