Çağrı Merkezi Kuruldu
Adıyaman
Belediyesi?nin, hayata geçirdiği çağrı merkezi hizmetiyle vatandaşlar,
belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikayet başvurusu, arızalı
su, sel baskınları gibi birçok hizmete artık bir telefonla kolaylıkla
ulaşabilecek.
Haftanın
7 günü, kendi personeli ile diğer saatlerde ise belediyenin tüm nöbetçi
servisleriyle koordineli bir şekilde hizmet veren Çağrı Merkezi?nde, özel
eğitimli 12 kişilik bir kadro görev yapıyor.
TÜM GÖRÜŞMELER
KAYIT ALTINA ALINIYOR
Çağrı
merkezinde vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları
ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alındığı belirtildi.
Çağrı
Merkezi?nce, her işlem mutlaka sonuçlandırılıyor, süreçler ve sonuçlar hakkında
ilgili vatandaş geri aranarak bilgilendiriliyor.
Çağrı
Merkezi?nde, vatandaş memnuniyetinin bilincinde, özel iletişim eğitimi almış ve
profesyonel hizmet veren personel görev yapıyor.
HALKIN GÜNDELİK
İHTİYACI TESPİT EDİLİYOR
Çağrı
Merkezi?ne gelen başvurular sırasında alınan bilgiler ve bu bilgilerin analiz
edilmesi sonucunda, Adıyaman halkının gündelik ihtiyaçları en doğru biçimde
tespit ediliyor.
Adıyaman
Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Bünyesindeki Beyaz Masaya bağlı
Çağrı Merkezi vatandaşlara, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme,
şikâyet başvurusu gibi birçok hizmete telefonla kolaylıkla ulaşma imkânı
sağlıyor.
YENİ ÇAĞRI NUMARASI
Adıyaman
Belediyesi vatandaşın ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir
şekilde cevap verebilmek amacıyla tüm telefon numaralarını tek bir çatı altında
toplayarak kurulan Çağrı Merkezine 444 25 02 ? 153 numaralarından ulaşılıyor.
12
eğitimli personelin çağrı merkezinde dönüşümlü olarak görev yaptığı ve 24 saat
çağrı merkezine vatandaşların ulaşabileceğini ifade eden yetkililer, ?Çağrı
Merkezimiz, hızlı çözüm anlayışıyla halkın istek ve şikâyetlerini alıyor,
konuları ilgili müdürlüklere ivedilikle ulaştırıp çözüm üretiyor. Ayrıca gelen
istek ve şikâyetleri, günlük olarak ilgili birimlere iletiyor. Birimlerden
gelen cevaplar doğrultusunda vatandaşı telefonla arayarak, talebi ile ilgili
ayrıntılı olarak olumlu veya olumsuz sonuç bilgisi alınıyor? diye konuştular.
İlk Yorumu Yap